Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního a mladšího školního věku
Šafářová, Jana ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Ve své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. cz
Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
PRAŽSKÁ, Hana
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Cílem práce je analyzovat přístup k těmto dětem z hlediska jejich vzdělávání, logopedické prevence a spolupráce vzdělavatelů. Teoretická část vymezuje nejčastější narušení komunikační schopnosti v předškolním období, optimální přístup k dítěti a prevenci těchto narušení. Praktická část obsahuje čtyři případové studie dětí s opožděným vývojem řeči a vývojovou dyslálií v mateřské škole, zpracované s využitím metod pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Následně jsou prezentovány zjištěné výsledky.
Korálky čtenářství - projekt podporující předčtenářskou gramotnost u předškolních a mladších školních dětí
Skálová, Kristýna ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Zimová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podporou předčtenářské gramotnosti. Popisuje současné projekty, které podporují čtenářskou a předčtenářskou gramotnost. Práce vyzdvihuje důležitost rodiny a mateřské školy při rozvoji předčtenářské gramotnosti a předkládá různé způsoby práce s literaturou a posluchačské preference dětí předškolního věku. V didaktické části je popsán projekt "Korálky čtenářství," který podporuje předčtenářskou a čtenářskou gramotnost u předškolních a mladších školních dětí. KLÍČOVÁ SLOVA Předškolní literární výchova, předčtenářská gramotnost, předškolní dítě, dítě mladšího školního věku, spolupráce školy a rodiny, projekt podporující čtenářství, práce s knihou.
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního a mladšího školního věku
Šafářová, Jana ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Ve své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. cz
Keramický hrnek určený dětem předškolního věku
KLEINOVÁ, Klára
Má bakalářská práce pod názvem Keramický hrnek určený dětem předškolního věku, se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je řešena problematika funkcí designu, kde je zvláště zohledněna funkce hygienická, veškeré požadavky na design jsou limitovány věkovou skupinou uživatelů. Jelikož je má práce zaměřena na dětskou věkovou kategorii, jsou v ní uváděny konkrétní typy hrnku vyhovující danému věku dítěte a s tím spojená tvarová bezpečnost nádoby. V praktické části je řešena psychologie barev a materiálu, které mohou ovlivňovat působení hrnku na uživatele. Součástí práce je také fotodokumentace pracovního postupu a finální výkres. Praktická část dále obsahuje finální výrobek v malé sérii. Práce je současně rozšířena o kresebné skici a barevné varianty hrnků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.